1800flowers - LATE AND LIED ABOUT UPGRADE TO FIX ISSUE

6 of 387 1800flowers reviews

I ordered from this company for first time yesterday before 12 Noon Ordered my mom flowers and candy to be delivered same day, only looked in same day delivery menu to order and paid $18 service fee for this to be delivered. After she woke up to dog died in hallway had for 10 years and then hospital all day with my uncle she needed a smile. At 9 pm I sent customer service inquiring on delivery time?

Their response was appalling :

We're very sorry your order did not meet expectations. We're fully committed to our 100% Smile Guarantee, and have scheduled a re delivery on September 23, 2016, at no additional cost to you.

I have also issued you a $20 Savings Pass, good towards your next purchase that will arrive via e-mail within one week.

Again, we apologize for any inconvenience this has caused and hope you'll let us deliver another smile for you soon!

I then requested an upgrade to a larger bouquet for inconvenience as was not happy with reply as I spent $18 for same day delivery and may not want to make a future order ,

they agreed :

We've received and processed your request to upgrade the product you selected.

We upgrade the arrangement at no additional cost to you.

WELL THEY LIED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THEY DID NOT UPGRADE MY SMALL BOUQUET !!

I COMPARED MY MOM BOUQUET WITH ONES SHOWN AND IT WAS SMALL BOUQUET AS ORDERED NOT MED OR LARGE !

THE CANDY WAS ALSO 8OZ JUST AS ORDERED

BUT A DAY LATE WHEN I PAID FOR SAME DAY DELIVERY AND LIED TO ABOUT UPGRADING.

THEY CAN TAKE THAT $20 VOUCHER AND STICK IT BECAUSE I WILL NEVER ORDER FROM 1-800-FLOWERS AGAIN !!!!

This review is a subjective opinion of a user.
Report Comment Private message author

More Review Details

Delivery Service
Discounts and Special Offers
Customer service
Style and Design
Advertised vs Delivered
Value for money
Staff
Product or Service Quality
Turnaround Time
More

  • What I liked
    • Website and variety
  • What I disliked
    • Delivery late so asked for upgrade they agreed but didnt upgrade

Reason of review:
Problem with delivery
Preferred solution:
Let the company propose a solution
Product or service
Review category
Flowers / Florist
review #924279 by

Author wants to be contacted by the company. Learn more

Had an experience with 1800flowers? Submit review ›
Helpful? 0 Yes 0 0 No 0
Had the same issue 0 Yes 0
6 of 387 1800flowers reviews
Comment as anonymous As anonymous or Log in
OR Is it your business? Respond to your
customers as verified company representative.
Apply for a Free Plan

Post a comment to start a discussion.

Great comment! Would you like to convert it into review?

You will be able to edit the text before publishing.

× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to 1800flowers. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You were reading a complaint about 1800flowers.
Filing a new complaint about
×